word dosyam açılmıyor...
UĞUR
2008-11-06 12:51:01 UTC
Merhaba

Word dosyamı açmaya çalıştığımda Dosya dönüşümü - Excel sayfası geliyor.
Belgenizi okunabilir yapan kodlamayı seçin.Yazıyor.
Metin kodlaması ise windows varsayılan işaretli..

Bundan nasıl kurtulurum...
Yavuz YILMAZ
2008-11-11 11:22:27 UTC
Merhaba

Tüm word dökümanlarýnda mý ayný sorunla karþýlaþýyorsunuz. eðer tek bir
dökümansa dosyayý paylaþabilirmisiniz.

Kolay gelsin
Post by UĞUR
Merhaba
Word dosyamý açmaya çalýþtýðýmda Dosya dönüþümü - Excel sayfasý geliyor.
Belgenizi okunabilir yapan kodlamayý seçin.Yazýyor.
Metin kodlamasý ise windows varsayýlan iþaretli..
Bundan nasýl kurtulurum...
Gungor SARICIOGLU
2008-11-12 10:38:03 UTC
Merhabalar,

Kullanmış olduğunuz Office ve İşletim sisteminizin versiyonunu öğrenmemiz
mümkün mü acaba?

Saygılarımla,

Güngör Sarıcıoğlu
Bundan nasıl kurtulurum...
Serdar Kalin
2008-11-13 06:02:30 UTC
Ayrıca örnek bir dosya göndermeniz mümkün mü ?
--
Teşekkürler
Serdar KALIN
Bundan nasıl kurtulurum...
UĞUR
2008-11-15 07:19:01 UTC
1-Tek bir word dosyasında bunu yapıyor
2-Evde vista kullanıyorum,İşte xp kullanıyorum.İkisindede aynı şekilde
dosyayı açmıyor.
3-Microsoft Office 2003 kullanıyorum.
4-Belgenin içeriği özel olduğu için gönderemiyorum...

Yardımlarınızı bekliyorum...
Alper TEMEL
UĞUR
2008-11-18 09:52:01 UTC
Denerim,Alper Bey teşekkür ederim...
Barış ARSLAN
2008-12-25 11:32:24 UTC
dosyanın uzantısı değişmiş olabilir. dosyanın uzantısının .doc.yada .xls
olup olmadığını kontrol edebilirmisiniz.